7.02.2020

polecam legowiska od Ewy Nawrocka...

kupiłam na zamówienie podając w mailu wymiary: dwa legowiska 60x37 cm na parapety i jeden 47x47 cm  na szafę z wyciąganą poduszką i rantem

w mailu dostałam do wyboru kolory, wybrałam takie jak na zdjęciach

paczką perfekcyjnie zapakowana, nie jeden sklep mógłby się wzorować na pakowaniu paczek, do tego parę zabawek w prezencie

Ewa Nawrocka
"zobacz TUTAJ"

szyjąc takie legowiska i sprzedając zbiera na karmę, leki dla dokarmianych przez nią kotów leśnych, a ma ich kilkanaście, koty są zadbane, najedzone, zdrowe

szczerze i gorąco polecam zamówić, zakupić takie legowiska na stronie facebooka kontakt
"zobacz TUTAJ"

, mamy fachowo i precyzyjne odszycie i można pomóc kocim sierotkom-dzikuskom, u mnie paczka pobraniowa po uzgodnieniu sposobu wysłania paczki i ceny za legowiska

moje kicie Ziutka i Myszka od razu leżakowały nie czekając na położenie legowisk na właściwych miejscach

 do prania dobre, nie tracą kształtu


1 komentarz:

  1. Moja koty wylegiwałyby się najchętniej cały dzień na swoim legowisku. Mają jedno, takie ogromne, ale spokojnie mieszczą się na nim we dwójkę. Dajecie waszym kociakom pyszne rarytaski? Ja ostatnio zaczęłam im kupować krewetki z szyjkami rakowymi https://johndog.pl/produkt/rarytas-premium-dla-kota-krewetki-z-szyjkami-rakowymi-100g/ i wcinają aż im się uszy trzęsą. Taka wiecie, wykwintna kolacja :)

    OdpowiedzUsuń