14.09.2017

testowanie Purina One...

moje dwie kocie panienki mają przyjemność brać udział w kampanii PURINA ONE® "zobacz TUTAJ" i testować i smakować i zajadać karmę Purina One #widoczniedobre
moje kicie są nie wychodzące, są po sterylizacji, bura Ziutka ma 14 lat, Myszka trikolorka ma 6 lat, są zdrowe, nie chorują, karma im służy, sucha karma jest dostępna dla nich w miseczce cały dzień, mokrą dostają wieczorem

kotki są zadowolone i zdrowe, więc i ja jestem zadowolona i do tej karmy wrócimy po nowe zapasy

#purinaone #rekomendujto #kot

1 komentarz:

  1. U nas w domu jest pełno sierści, ale nikomu to szczególnie nie przeszkadza. Wszyscy domownicy kochają nasze kociaki. Mamy ich trzy, więc można powiedzieć, że u nas jest pełna chata! Ostatnio zmieniłam im karmę na https://johndog.pl/produkt/karma-mokra-dla-kociat-john-dog-for-cats-mix-6x100-g/. Bardzo im posmakowała!

    OdpowiedzUsuń